27.1.2014

Striped & burgundy

Erittäin hyvää huomenta! Tässäpä ois taas tän päivän kamppeita, joissa lähden kohta lounastaan äiteen kanssa :) Taas mentiin vähän linjalla ekat kuteet jotka sattuu kaapista käteen. Oon vähän jumiutunut tohon leopardineuleeseen.

Mustavalkoraitaan jumiutuminen nyt ei oo yllätys kenellekään, oon ollut fani jo varmaan 10 vuotta. Ja näköjään mulla on taas päällä viininpunasta, whaaat! Mulla on tasan kolme vaatetta tossa värissä (toppi, hattu ja hame) ja en tiedä miks mutta väri on näköjään ollut teemana näissä mun asuissa viime aikoina. Viininpunainen ei oo ehkä se mun lempparein väri, enkä ihan mitä tahansa vaatetta siinä värissä huoliskaan.

Mut joo, nyt lounastaan ja siitä soittotunnille ja illalla vielä esiintymään ja sen jälkeen orkesteriin :) Kiirettä pitää, mut ainakin on töistä vapaata :)

Miltäs näytti kamppeet? Ja oisko tietoa mistä löytäis leijonankeltaiset sukkikset? En jaksa pyöriä kaupoissa, joten voisin tehdä täsmäiskun johonkin kyseistä tuotetta myyvään liikkeeseen, jos sellainen sattuis löytyyn :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti